träning..

2010-09-17 21:37:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


träning


Ojoj var allt en riktig hurtbulle igår för en gångs skull.
Gick upp strax efter klockan 06:00 och joinade Josefine på gymmet klockan sju. Allt medans min vackre pojkvän låg och sov.
Va hur gött som helst, kände mig som en ny människa efteråt.
Bästa av allt va att komma hem och duscha (gillar inte att duscha in public) och få gå och väcka min snutt me massa pussar...mysigt så =)
Hände inte så värsta myckat annars...inte mer än det vanliga iaf...städning, pyssel, matlagning.
Men hann allt med en långpromenad på kvällen me =)

Idag kan ja verkligen inte ta credit för speciellt mycket, öppnade på jobbet i morse, jobbade fram till klockan 3, tog en promenad och var till stadshuset för att rösta.
Nu håller vi tummarna på söndag! Hoppas på bättring!

Har hunnit med att baka en vit kladdkaka och plockat lite annars har mestadelen av kvällen tillbringats med rumpan i soffan.
Men rätt gött de med speciellt med tanke på att jag ska jobba hela helgen...
Nä dags att återgå till la soffa =)

vi hörs Tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback