God morron...

2010-12-11 10:50:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Här har man varit uppe sen klockan 8:30 =) men somnade ju ruskigt tidigt igår så är väl inte så konstigt! Idag fyller rickards mormor Emma 90 år så i dag är det festligheter hemma hos mina svärföräldrar, men tyvärr ska jag jobba. Har trots allt köpt en liten present åt henne, hoppas hon gillar den, skulle faktiskt vilja ha den själv =) På onsdag till veckan är det moffas tur...då blir han oxå 90 år =) men vad ja ska köpa till honom vet jag inte ännu.
Han vill säkert ha en chokladask...brukar va hans önskan =)

Nu till en helt annan sak... 
Vad är det som händer så fort man närmar sig jul? mitt köpsug blir ju enormt, visst det är stort annars oxå men nu är det nästan värre. Vill ha nya saker till lägenheten, nya sängkläder, nya tallrikar och dylikt till skåpen i köket. Min önskelista är lång...men det är ju i och för sig bra, då har de ju lite att välja mellan =)
Men helst av allt vill jag ha presentkort!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback