uppdatering..

2011-04-10 17:43:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Två inlägg på en och samma dag...det va inte dåligt eller va säger ni?
Sitter nu här i soffan med datorn i knät. Tvätten är nästan klar, huvudvärken borta och maten har landat i magen=) Det mesta är på topp =)
Blev dock lite irriterad förut, varför ska inte ja kunna öppna balkongdörren och njuta av frisk vårluft utan att det luktar giftpinne? Har absolut inget emot folk som röker, det är upp till var och en men jag röker inte och vill därför inte heller ha den doften i mitt hem. Vilket inte är för mycket begärt, inte enligt mig iaf.

Har lite andra funderingar i mitt huvud oxå men det får jag skriva om någon annan gång! vi hörs! Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback