hej och hå...

2011-04-03 13:19:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jo tack jag lever... men det är på gränsen, om detta galenskap fortsätter kommer ni nog inom en snar framtid hitta en stelfrusen Jennie i soffan. Sitter nämligen här iförd duntofflor och invirad i mitt tjockaste duntäcke. Nämnde jag att varenda ljus i detta hem är tänt? så om inte kylan tar min själ så finns nog risk att elden gör det.
Nu undrar ni nog vad det är som pågår...det är nämligen så att min lägenhet är svinkall sen i torsdags....antagligen är det något rör eller nåt annat nånstanns som givit upp. Finns nog ingen värme i hela huset...inte ens i det minsta hörn. Varenda element är svinkallt och hur mycket man än försöker att vrida på rattarna så vill ingen värme sprida sig =(  Får verkligen hoppas att de får bukt på det här snart för såhär vill vi ju inte ha det! lr?

Annars händer inte mer än vanligt...försöker röra på mig så mycket ja kan då min långvariga förkylning börjat släppa sitt grepp...yey (peppar, peppar) Träffar min andra hälft så mycket ja bara kan mellan varven. Så livet rullar på som det ska.
Tvillingsyrran har dessutom fått sitt lillhjärta, blev en liten go kille som fått namnet Anton...och ni kan tro att moster (läs jag) myser så mycket hon bara kan med lellveck =)

Drömmarna om att starta upp på ny kula och bygga ett hem tillsammans med älsklingen finns fortfarande kvar och sakta men säkert närmar vi oss målet =)

Blev en ganska lång update =) vi ses tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback