Dagarna rullar på....

2010-12-22 00:40:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


i väldans fart... oh ja!
I söndags fick jag veta att jag är välkommen att fira jul hos svärföräldrarna.. så förmiddagen kommer tillbringas i Ekshärad (hos mormor), eftermiddagen i Bergsäng (hos svärföräldrarna) och natten i famnen på min älskade Rickard =) Kommer bli otroligt mysigt! Längtar.
Är ledig i 3 dar nu...lr nja ledig och ledig vet jag väl inte, fullt upp är det väl men ni kommer inte kunna se mig på frendo på ett par dar i alla fall. Morrondagen ska jag fixa mitt hår, tvätta, städa och på torsdag blir det en tur till stan för att inhandla de sista klapparna.
Apropå klappar så har jag fått julklapp från min arbetsgivare idag...så nu ligger det en klapp med mitt namn på under granen...kan lova att jag är ruskigt nyfiken på innehållet men har lovat honom att den ska öppnas på julafton...och ett löfte till arbetsgivaren kan jag inte bryta. Hm ...kanske honom man skulle berätta ens nyårslöfte för...vilken idé, tål att tänkas på =) Kanske jag för en gångs skull skulle lyckas med de jag försätter mig i. Men vad jag ska lova i år det har ja ännu inte funderat på.
Får väl försöka komma på nåt...är ju några år kvar av detta år trots allt. Nä vet ni vad nu kallar sängen på mig så känns som det är dags att krypa ner! vi hörs ev i morron!
Nattinatti! Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback