I bland...

2011-04-08 12:41:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


kanske man inte är så dum som man ser ut =) Personer i min omgivning ser inte alltid mig som en smart person men likt alla andra har jag upplevt en hel del genom mitt liv. Så när en vän söker sig till mig för att få råd känner man sig behövd och det är en känsla som jag verkligen gillar =)
Pratade om en mängd olika saker och kom fram till en hel del som jag tror kommer hjälpa, även mig i framtiden.

Annars är det som vanligt...svävar runt på mitt rosa moln...jobbar, myser med hjärtat och försöker komma någonvart i mina t-studier =)
Idag blir det ett kvällspass på jobbet..sen hem och sova för att vara fit for fight med ett öppningspass! vi ses tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback