hej och hå!

2010-12-18 21:57:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det där med rubriker är ja då inge bra på...det är ja den första att erkänna =) men, men är väl inte rubrikerna som är det viktiga eller? Kan i alla fall erkänna att dagen har tillbringats tillsammans med min stora kärlek, Rickard. Har varit hemma hos han ock försökt få igång isbilen. I kväll är han på julbord och jag sitter här hemma i soffan med datorn i knät. Tv:n surrar i bakgrunden men vad som visas vette tusan.
Kan med glädje berätta för er att jag har klätt min julgran idag...jajamen men det var inte det lättaste kan erkännas. För om man är ens i närheten av att vara lika pedantisk som jag är då förstår ni hur svårt detta har varit. Ena stunden hänger glittret perfekt men någon sekund senare är det fruktansvärt fult...ja något i den stilen.

Men men jag lyckades i alla fall! Det är huvudsaken. Ska fixa klart disken i köket nu sen ska jag fortsätta med soffmyset. Ölen är redan öppnad =)

Vi ses! tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback