tiden går fort...

2011-07-11 00:01:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


när man har roligt...eller läs fullt upp. I mitt fall stämmer båda uttalandena väldigt bra.
Var ett bra tag sen jag skrev här och en hel del har hänt men inget utöver det vanliga. Eller jo på sätt och vis. Lille Anton har blivit döpt och jag och Rickard har blivit hans gudföräldrar, vilket känns som en enorm ära för oj va jag älskar den lille killen. Han är så otroligt snäll och go. Precis som mosters andra älsklingar Emma och Ebba. =)

Har dessutom återigen förälskat mig i inredning...det är verkligen en passion i mitt liv. Att få hitta olika saker och kombinera dem som jag tycker, är så himla roligt. Kan inte som så många andra sätt ord för vilken stil jag gillar för min smak är oerhört blandad. Lite shabby chic, lite new england, lite romantik  mixat med afrikanskt . Lät som en riktig röra men jag gillar det. Det är ju när man tar lite här och lite där som man får sig egna stil =)

Ska försöka komma igång med denna blogg igen för jag mår så bra av att få skriva av mig =) återkommer i morron! hörs då godnatt! Tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback