i wish..

2010-12-08 22:48:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! kan nog erkänna att jag aldrig tidigare varit så sugen på att flytta. Har en granne som stampar på i trapphuset och slår i dörrar när man själv försöker somna...jaha, so what tänker säkert, ni men för mig är det ett problem, jag är nämligen oerhört lättväckt och det vore inget problem om hon enbart gjorde det under dagarna men att hålla på så när de andra i huset släckt ner och lagt sig tycker inte jag är ok.
Förstår inte hur vissa kan vara så egoistiska..att de bara tänker på sig själva. Visst jag är väl ingen ängel alla gånger men tycker ändå att man kan visa hänsyn till varann. Har bott här i 3 år och det har aldrig varit några problem förut!


Nu till något lite roligare...mina julkänslor har nämligen infunnit sig, äntligen! Längtar inte till själva julafton direkt, med tanke på att jag inte har en aning om vad jag ska köpa till alla än men känns skönt att jag äntligen känner lite förväntan iaf.
Iår ska jag ha mys här hemma hos mig, uppesittarkväll med bingolotto, glögg, kex och ost, tända ljus och bara mysa under en filt. Förhoppningsvis med darlingen tätt intill. =) Hoppas på det ialla fall. Kanske dags att krypa ner under ett värmande täcke snart...trots att jag inte är vidare trött men kunde ju va skönt att komma upp i tid i morron! Så nattinatti! Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback