hellu!

2010-09-12 13:11:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I´m still alive =)

Sitter här i en nystädad lägenhet, med datorn i knät och försöker komma på vad jag ska skriva!
Har väl hänt en hel del sen sist men ändå inget utöver det vanliga.
Men en lycklig sak kan ja berätta....
Min tvilling syster och min pojkväns bror väntar barn, har vetat det ett tag men väntat med att skriva det tills de kritiska veckorna passerat...man vill ju inte riskera nåt sen vänta jag ju dessutom på klartecken =)
Jag ska alltså bli moster...för tredje gången =) Storasyrran har ju två vackra töser, emma & ebba =) Mosters små ögonstenar!

Va med dem ner till Järnverket igår, va öppet hus så passade på att gå ner och spana in var mitt hjärta håller låda om dagarna. Sen tog vi även en sväng till den nyinvigda skolan och kollade. Emma va riktigt stolt när hon fick visa upp sitt klassrum för moster, sötnosen =)

Nej nu ska ja fixa lite mat...får nog bli fläskfilégratäng idag...mums!! Tjingeling!


Kommentarer

Åh, vad roligt! Du får hälsa grattis till dem från mig! :-) Kraam!

2010-09-19 10:03:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback