God morron...

2010-09-02 08:51:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


här har man varit vaken sen halv sju...gött att va uppe i tid för en gång skull. Älsklingen sov här i natt så gick upp och bjöd han på frukost...kan ju försöka va snäll ibland iaf =)

Dagens schema blev ändrat för några minuter sen, skulle egentligen ha pluggat men mamma ringde och berätta att de va på väg ner så får väl stanna hemma och träffa dem en sväng! Höra med henne om hon vill köpa mina skinnhandskar som jag fick från nelly igår, de va riktigt fina men jag vet inte...de passar inte mig! vill ha varmare vantar. Men mössan och halsduken jag fick va helt perfekta! =) Nu ska det bara inhandlas ett par boots, ett par nya träningsskor och några varma tröjjor, ev ett par jeans sen är ja redo för hösten/vintern!

nej dags att hoppa i lite andra kläder! Hörs! Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback