besviken..

2010-09-01 14:30:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ja jag kan fanimej inte undgå att vara besviken. Du har inte funnits där under min uppväxt och jag fick aldrig möjligheten att träffa dig när du var på hemmaplan i början av året. men jag vet ändå inte vad jag ska känna...är jag ledsen? vet inte...hur ska man kunna vara det när man inte vet vad man kunde ha? är jag förbannad? varför skulle jag vara det när jag aldrig blivit lovad nåt? Är jag besviken? nej inte för min egen del men för min tvillingsysters skull, hon har ju iaf träffat dig och haft lite kontakt med dig!

Åh jag vet inte hur eller vad jag bör känna...bör jag känna något alls? vem vet... men frågan jag alltid kommer fram till är följande. Har jag gått miste om något?

nog om det! Jennie har en ledig dag och den har pinsamt nog tillbringats inomhus än så länge...men nog med det! ska ta en snabbdusch och sen dra ut!

See ya Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback