oops...

2010-08-24 10:52:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


var några dar sen jag skrev här sist...har haft fullt upp så har inte hunnit. Har inte hänt så värst mycket mer än det vanliga...jobba, mys och träning.
Kan glädja mig med att jag kommit igång med morronpromenaderna iaf...får bli en mjukstart utan styrkepass såhär i början...vill ju inte ta ut mig direkt för då blir det bara pannkaka av alltihop.
Var iväg till skolan en sväng i morse...gick skapligt bra idag, lite stolt över mig själv men som sagt finns en hel del jag måste träna på ännu!

Ledig dag idag men det får bli plugg och städning, iallafall nu på förmiddan..tråkväder ute tyvärr! Trodde det skulle bli fint så man kunnat ta en tur i skutan men icke...ser ut som att den lilla turen vi gjorde igår blev den sista för säsongen...åhh...kommer sakna våra mysiga båtturer under vintern...men men nåt att se fram emot igen iaf!


nej dags att slänga i en ny omgång tvätt! Tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback