ojoj...

2010-08-09 16:54:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


spenderade nästan en hel dag med att göra en ny header igår...lr en hel dag kanske va att ta i men avverkade några timmar iaf...och vad händer jo idag när jag skulle blogga var jag missnöjd så det fick bli en ny.
Haha vadå i-lands problem. Nu får den iaf duga!
Så vad har annars hänt sen sist?
Jo idag har jag suttit i skolbänken igen, lyckades släpa med mig tvillingsyrran denna gång...gick faktiskt ganska så bra. Ännu ett steg avklarat i rätt rikning! Känns gött.
Verkar som jag är på g men känns ändå som om jag släpar efter, lite svårt att förklara ...det är som vanligt, svårt att sätta ord för vad man känner inombords.
Mina inneboende vänner har återvänt till sitt hem också...har passat mina systerdöttrars marsvin när det varit på semester. Kan lova att det känns tomt just nu, blev ju så lugnt och tyst =(
Gillar att ha djur omkring mig, känns tryggt på något vis, även om de är små!

Slutligen...något att fundera på..
Time may change me, but i can´t change time!

Nu ska jag åter krypa ner under täcket...dålig mage är inte att leka med =(  Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback