morrondagen...

2010-08-04 13:13:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


verkar bjuda på en tur till ikea...=) Alltid lika roligt även om det bara var ett par dagar sen jag var dit...även om det va Ikea i Linköping som fick sig ett besök.
Finns alltid en massa saker som skriker...ta med mig hem när man besöker detta place. Vet inte varför. Kanske är för mig på ikea som för Rickard när han går in på Biltema. =)

Gjorde dessutom en beställning på en vägghängd ljusstake nyss...så underbart fin va den, längtar redan tills den dimper ner i min brevlåda.

Får nog vänta ett par dar i alla fall...tills dess får jag nöjja mig med Ikea =)


Ska återgå i böckernas värld nu...Har lovat mig själv, även om det är skrivet med blyerts, att jag ska avklara vissa saker innan julen är här =)

Så dags att få tummen ur och läsa, läsa, läsa....på återseende!

Tjingeling

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback