ja vill, ja vill, ja vill..

2010-08-09 20:43:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vill ha
att denna hylla följer med mig hem i morron men problemet är att den antagligen inte får plats i mammas bil =(
Hade velat ha en annan egentligen i samma stuk som mina övriga möbler i vardagsrummet men de har minsann ikea slutat tillverka....(gillas inte) =(
Men denna får väl duga, kostar inte många kronor, om man jämför med den andra iaf och sen så är den ju i ganska lik de andra i färgen. Ska dock ha den liggandes med lådor längst ner...kommer bli superfint =)

Andra planerar lägenheten med ljusa möbler, jag gillar mörka möbler med ljusa väggar! Utom i sovrummet där ska det vara mörkt när man ska sova!

Har nog en annorlunga stil men hey i like it! =)
nej nu ska jag återgå till tvsoffan...men först ska jag kika lite till på ikeas hemsida, för dit ska jag i morron...och biltema antar jag...va gör man inte för min vackre pojkvän, får offra mig ibland =)

Tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback