Hej hopp...

2010-08-05 23:04:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger i sängen med täcket nästintill över huvudet. Har försökt sova i nära en timme nu utan resultat som synes..., utanför piskar nämligen regnet mot fönsterrutan och ett dovt muller hörs i bakgrunden nånstanns! =(
Precis...rätt gissat!...det åskar..gillar verkligen inte när det åskar och speciellt inte att vara själv då!, är vid såna här stunder som man verkligen önskade att man hade pojkvännen här 24 timmar om dygnet =)

Det värsta av allt är att jag vet med mig att jag inte kommer somna förrän det slutat och vem vet hur mycket klockan är då...ska nämligen upp i tid i morron och dra iväg på ett möte och efter det återgå till skolbänken...lr nja inte riktigt men nära på!
Får väl se hur mycket sömn det kan bli...ska göra ett försök till nu och sen om den där john blund kan skänka några gruskorn åt mig även i kväll!!

Visserligen kom han aldrig igår heller men då hade jag ju en varm famn att krypa in i <3

puss Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback