hej hopp!

2010-08-13 16:54:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I´ve got news for you =) lr nej de har jag väl inte direkt! Skrev i förra inlägget om en hylla som skulle inhandlads på ikea men det blidde ingen hylla. Lyckades dock kära ner mig i en fotölj och en annan hylla i samma stuk. Så nu är det bara att vänta tills nästa karlstadtur med släp blir av. Då ska de vackra sakerna med hem =)
Då det inte blev något köp trodde jag att det skulle bli shopping av mindre summor men icke då, kassörskans dom löd 812 kronor.
What? köpte ju bara småsaker till lägenheten såsom handdukar, sänglinnen och liknande men det är klart...sängkläder och handdukar är ju inge billiga saker direkt!
Hade iaf en mysig dag!

Annars har det väl inte hänt nåt annat än det vanliga: plugg, tvätt, städning och mys. Förutom att jag åt motti och fläsk för första gången i mitt liv hemma hos svärmor. Riktigt gott men jag skojjar inte när jag säger att det såg ut som jag va gravid i 5 månaden några timmar senare. Blev ingen mer mat denna dag för satan va mätt jag va och va länge den känslan höll i sig. Ville ju inte ha godis ens och då förstår ni hur mätt ja va =)
Blev en stilla myskväll med hjärtat denna dag.
Torsdag morron drog vi i väg till Norge och hade en riktig mysdag tillsammans, inhandlade norsk choklad och deras motsvarighet av nutella: nugatti...så himla mycket godare =)
Sen så fick jag en jättesöt sak av min pojkvän som betyder otroligt mycket! så himla sött =)

Denna dag spenderas i köket med näsan nedtryckt i böckernas värld...lång dag men jag ska klara detta, jag bara måste klara detta!
Dags att djupdyka igen, vi hörs! Tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback