Första dan...

2010-08-18 14:12:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tillbaka på jobbet blev riktigt trevlig...kunderna var glada att se mig igen och det tar jag som ett bra tecken =)
Blev en liten mjukstart såhär efter semestern, jobbade långdag på måndag och gårdagen och denna dag spenderas på hemmaplan! Lediga dagar eftersom jag ska jobba helgen men vad gör det? Ska träffa min darling i eftermiddag...äntligen ska min abstinens stillas =)
Har man sett varann nästintill varje dag i 3 veckor då är det lite konstigt att inte ses på några dar!
Haha va töntig ja lät nu =) men de får man göra ibland!

Guess what? igår eftermiddag när jag kom hem ifrån mamsen hittade jag mitt paket från nelly i brevlådan =) Var ganska snabb upp till lägenheten...jackan va lika fin som på bild och den passade =) Så nu har jag efter flera år äntligen min röda jacka =)

åh om hösten kunde titta fram lite fortare =) hehe see ya! Tjingeling!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback